Astra GTC - még több dinamizmus
Takács Máté 2005.07.11. 00:41
Astra GTC - még több dinamizmus

Noha első ránézésre is látszik, hogy az Astra GTC a legújabb Astra-nemzedék tagja, merőben eltér testvéreitől, a családias ötajtóstól, illetve a szállítóbajnok Caravan-tól. Az Astra GTC már álló helyzetben dinamikus képet mutat. Meg sem mozdult, mégis száguldani látszik.
Az ötajtós Astrához képest 15 milliméterrel alacsonyabb karosszéria rendkívül sportos benyomást kelt. Az Astra család többi tagjától egyedül a motorháztetőt és az első sárvédőket vették át, a karosszéria többi elemét teljesen átalakították.
Így például teljesen új a Panoráma-szélvédő, mely majdnem kétszerese a hagyományos szélvédőknek. Az opciós üvegtető egészen a tető középvonaláig ér, így tökéletes kilátást nyújt a külvilágra. Mintha egy repülőgép fedélzetéről szemlélnék az eget. Tűző napsütésben a motoros árnyékolók nyújtanak menedéket.
A sportos alkatú GTC motorkínálata megfelelő nyomatékot ad az autó valódi dinamizmusához. 90-től 200 lóerőig ér a paletta, mely ötféle benzines és négyféle dízelmotort ölel fel. Remekül illik az autó sportosságához a 200 lóerős 2,0 literes turbómotor. Ezzel az autó 7,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 234 km/óra.
Dízeloldalon is találunk megfelelő alanyt a dinamikus igények kielégítésére. A 150 lóerős, 1,9 literes dízelmotor 8,9 másodperc alatt gyorsít 100 km/órára, végsebessége 210 km/óra. És mindezek mellett átlagosan csak 5,8 liter gázolajat fogyaszt 100 km-en.
Ismerkedjen meg az új Astra GTC-vel márkakereskedéseinknél! Az autó már elérhető, 3 829 000 forinttól.
opel.hu
|